مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 19:352019-06-20سياسي

202 میلیارد تومان در حمایت از عشایر سرمایه گذاری خواهد شد


202 میلیارد تومان منابع به اذن مقام معظم رهبری و مصوبه مجلس و همچنین ابلاغ دولت در حمایت از جامعه عشایری سرمایه گذاری خواهد شد.

- مدیر کل عمران سازمان عشایری گفت: 202 میلیارد تومان منابع به اذن مقام معظم رهبری و مصوبه مجلس و همچنین ابلاغ دولت در حمایت از جامعه عشایری سرمایه گذاری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوردان در جریان بازدید از پروژه آج ائشمه در منطقه عشایری بیله سوار اظهار کرد: این منابع بین جوامع عشایری کشور با هدف تأمین زیرساخت ها و امکانات رفاهی و آسایشی و همچنین تدارک تجهیزات و منابع هزینه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سالجاری علاوه بر توزیع این منابع برای تکمیل و بهره برداری از دو ایستگاه تأمین آب شرب احمدلو و قنبرلو در مناطق عشایری استان اردبیل 13 میلیارد تومان توسط این سازمان هزینه شده و زمینه بهره برداری از این پروژه ها فراهم می آید.

مدیر کل عمران سازمان عشایری گفت: سازمان عشایری کشور تلاش می کند تا با اولویت پروژه های آبرسانی، راهسازی و پروژه های اقتصادی بتواند کمک کار جامعه سختکوش عشایری باشد تا آنها بتوانند بخش عظیمی از نیازمندی خود را در رسیدن به رفاه و آسایش نسبی فراهم کنند.

فرماندار بیله سوار نیز در این بازدید بیان کرد: برای اولین بار به حوزه عشایری بیله سوار 18 میلیارد تومان منابع از بند ه تبصره چهار تزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

202 میلیارد تومان در حمایت از عشایر سرمایه گذاری خواهد شد

202 میلیارد تومان در حمایت از عشایر سرمایه گذاری خواهد شد