مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 18:002019-06-20سياسي

بختیار: باید به تمام بخش های کشاورزی و دامپروری توجه کنیم


نماینده مردم گلپایکان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه های خریدهای تضمینی از سال 96 تاکنون، سبب شد که امروز در بخش گندم، جو و سایر محصولات استراتژیک به تولید پایدار برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بختیار امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید از مزارع شهرستان گلپایگان که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید به تمام بخش های کشاورزی و دامپروری از جمله بخش های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، ایجاد رشته های کشاورزی و دامپروری در دانشگاه ها و… توجه کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان گلپایگان این بود که بتوانیم با توجه به اینکه کارخانه فرآوری گیاه استِویا به زودی در شهرستان راه اندازی می شود، درباره کشت این گیاه به صورت گلخانه ای برنامه ریزی کنیم؛ همچنین با توجه به منابع خوبی که در این زمینه تخصیص داده شده است در سطح مناسبی اقدام به کشت گیاه استویا کنیم.

نماینده مردم گلپایکان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم حمایت های خوبی را در کشاورزی و خریدهای تضمینی انجام داد.

بودجه هایی که برای خرید تضمینی از سال 96 تاکنون در نظر گرفته شد، سبب شد که امروز در بخش گندم، جو و سایر محصولات استراتژیک به تولید پایدار برسیم و این حمایت ها توسط مجلس ادامه خواهد داشت، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیار: باید به تمام بخش های کشاورزی و دامپروری توجه کنیم

بختیار: باید به تمام بخش های کشاورزی و دامپروری توجه کنیم