مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 15:002019-06-20حوادث

انهدام باند کلاهبرداری آنلاین در شهرستان قدس


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند 11 نفره کلاهبرداری آنلاین با 94 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان قدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محسن خانچرلی گفت: اعضای باند 11 نفره که به صورت شبکه ای اقدام به ایجاد درگاه های اینترنتی جعلی و پر مخاطب کرده بودند، با کلاهبرداری از شهروندان مبلغ 94 میلیارد ریال گردش مالی داشتند که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه گردانندگان این شبکه از طریق فضای مجازی با یکدیگر آشنا شده بودند، خاطر نشان کرد: هر 11 نفر اعضای این باند با آشنایی در شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد درگاه های اینترنتی جعلی و سایت های پر مخاطب کرده بودند و با خرید و اجاره کارت های عابربانک تعدادی از افراد فقیر، تراکنش های بانکی را به حساب های آنان واریز و به صورت اینترنتی از آن استفاده می کردند.

خانچرلی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس فتا غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق شدند، متهمان را در استان های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنان را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از بازجویی های تخصصی پلیس به 94 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف و پس از شناسایی مال باختگان، پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کلاهبرداری آنلاین در شهرستان قدس

انهدام باند کلاهبرداری آنلاین در شهرستان قدس