مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 11:002019-06-20بين الملل

عقب نشینی ترامپ از لفاظی علیه ایران


یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش داد، دونالد ترامپ پس از ماه ها لفاظی علیه ایران اکنون از افراد خود خواسته است تا لحن خود را تعدیل کنند و همچنین بگویند واشنگتن به دنبال جنگ نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری دیلی بیست، دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا ماه ها است که لفاظی های تند و رو به افزایشی علیه ایران دارد اما اکنون در جلسات خصوصی از افراد و مشاوران خود خواسته است تا از این لفاظی ها عقب نشینی و به علاوه تاکید کنند که دولت ترامپ به دنبال جنگ با تهران نیست.

دو مقام ارشد آمریکایی و سه فرد دیگر که ارتباط مستقیم با استراتژی آمریکا در منطقه دارند به دیلی بیست گفته اند که رییس جمهور ترامپ از مقامات خود خواسته است دست از لفاظی های تند علیه ایران بردارند.

وی پیش از این نیز گفته بود که کمتر از مشاورانش خواهان جنگ با ایران است و هفته جاری در مصاحبه با نشریه تایم هم گفت کا حمله به نفت کش ها در دریای عمان اتفاق ناچیزی بوده است.

حادثه ای که آمریکا ادعا می کند ایران مسئول آن است.

مقامات دولت ترامپ در طول روزهای گذشته طی نشست های علنی و غیر علنی خود با قانونگذاران آمریکایی تلاش کرده اند آنها را که نگران اقدام نظامی ترامپ علیه تهران بدون تایید کنگره هستند، آرام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی ترامپ از لفاظی علیه ایران

عقب نشینی ترامپ از لفاظی علیه ایران