مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 10:382019-06-20دانش

نشت گاز مشترکان سراسر کشور از طریق آشکار ساز ها کنترل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز با استفاده از توانایی های فنی، آزمایشگاهی و صنعتی، - شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز موفق به جلوگیری از نشت گاز مونواکسید کربن و گاز های قابل احتراق در ساختمان های مسکونی، تجاری و عمومی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز با استفاده از توانایی های فنی، آزمایشگاهی و صنعتی، موفق به جلوگیری از نشت گاز مونواکسید کربن و گاز های قابل احتراق در ساختمان های مسکونی، تجاری، عمومی شده است که براساس مقررات ملی ساختمان الزامی شده است.

محمود قاسم وند، مدیر کنترل کیفیت این شرکت دانش بنیان گفت: آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد در دامنه آزمون آشکارساز های نشت گاز مونو اکسید کربن و گاز های قابل احتراق و بررسی انطباق کیفیت آن ها با الزامات استاندارد های ملی به شماره های ISIRI 131721-1 و ISIRI 14200-1 می باشد.

طبق مقررات ملی ساختمان استفاده از آشکارساز های نشت گاز مونو اکسید کربن و گاز های قابل احتراق در ساختمان های مسکونی، تجاری، عمومی الزامی می باشد.

قاسم وند با اشاره به اینکه این آشکارساز ها ساکنین ساختمان ها را از خطرات نشت گاز مونو اکسید کربن و گاز های قابل احتراق آگاه می سازند، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت گاز مشترکان سراسر کشور از طریق آشکار ساز ها کنترل می شود

نشت گاز مشترکان سراسر کشور از طریق آشکار ساز ها کنترل می شود