مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 10:302019-06-20اقتصادي

ساختمان نظام بانکی فروریختنی نیست


مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه ساختمان نظام بانکی فروریختنی نیست، اما به تعمیرات و اصلاحاتی نیاز دارد گفت: اقدام برای اصلاح نظام بانکی نیازمند شهامت است مانند جراحی درد و خون ریزی دارد، - اما باید تحمل کنیم.

برای اینکه درد قابل تحمل باشد، باید جامعه این را بپذیرد و لازم است ما زمینه های فرهنگی را مهیا کنیم و ببینیم که جامعه چقدر آمادگی پذیرش اصلاح سیاست های مالی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در سخنرانی نشست ماهانه انجمن اقتصاددانان ایران با موضوع اولویت ها و چالش های اصلاح نظام بانکی در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران، ضمن ارائه تعریف، اهمیت و کارکرد نظام بانکی در اقتصاد، مهم ترین چالش های این حوزه را بررسی و راهکارهای خود برای خروج از این وضعیت و بهبود شرایط را تشریح کرد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از چالش ها این است که از اصلاح نظام بانکی تعریف مشخصی نداریم و هر کس ممکن است از موضع خودش به این موضوع بپردازد، تصریح کرد: وقتی از اصلاح نظام بانکی سخن می گوییم، هدف مان اصلاح مجموعه ای از سیاست ها، ساختارها، روابط، عملیات بانکی و… است اما تمرکز اصلی بر مجموعه بانک های تخصصی و تجاری کشور و رابطه عملیاتی آن ها با بانک مرکزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان نظام بانکی فروریختنی نیست

ساختمان نظام بانکی فروریختنی نیست