مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 09:552019-06-20سياسي

اعتیاد مانع اصلی توسعه پایدار است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: اعتیاد مانع اصلی توسعه پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی بیرانوند در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه اعتیاد مانع اصلی توسعه پایدار و بحران جدی علیه سلامت اجتماعی، روانی، فرهنگی و اقتصادی جامعه است، اظهار کرد: این تهدید جدی و سیستماتیک جامعه را با چالش های جدی مواجه کرده است.

وی با اشاره به روند رو به رشد توزیع موادمخدر صنعتی، افزود: این مواد سرمایه اصلی مملکت را که نسل جوان هستند هدف قرار داده است و می طلبد که در این راستا برنامه های مدون و مؤثری در حوزه های پیشگیری ارائه شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان با اشاره به همسایگی افغانستان با کشورمان ایران، خاطرنشان کرد: با این وجود، انقلاب اسلامی توانسته است بدون استفاده از منابع سازمان ها و دولت ها، پرچمدار مبارزه با موادمخدر در جهان باشد.

بیرانوند با اشاره به تقدیم 3800 شهید و 12 هزار جانباز در راستای مبارزه با موادمخدر در کشور، افزود: استان لرستان نیز 56 شهید و 38 جانباز از این مجموع را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مبارزه همه جانبه با موادمخدر به عنوان اولین آسیب اجتماعی جامعه، عنوان کرد: سعی ما بر این است که دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد مانع اصلی توسعه پایدار است

اعتیاد مانع اصلی توسعه پایدار است