مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 09:062019-06-20اقتصادي

وزارت واردات چی ها


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فلاحی؛* اینکه گره زدن مشکلات معیشتی مردم، یک روز به برجام و روزی دیگر به FATF و اینستکس و حالا هم (اگر وزارت بازرگانی تشکیل بشود، - اقتصاد آزاد به شیوه غرب برای رفع احتیاج بازار نیست بلکه برای ایجاد بازار احتیاج است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فلاحی؛* اینکه گره زدن مشکلات معیشتی مردم، یک روز به برجام و روزی دیگر به FATF و اینستکس و حالا هم (اگر وزارت بازرگانی تشکیل بشود، هفته بعدش زندگی مردم بهتر خواهد شد.

روحانی_29 خرداد 98) ریشه در کدام منش فکری و مشاوره اقتصادی رییس جمهور دارد، بحث مفصّلی ست که احتمالا برایتان آشناست.

اما سوال اینجاست چرا تشکیل این وزارت با هر بار روی کار آمدن دولتی حامی واردات چی ها و اقتصاد آزاد به روش لیبرالیسم اهمیت پیدا میکند؟سوال دیگر اینکه این مهم در طول این سال ها هم 12 بار با وزارتخانه های دیگر ادغام و یا از آن ها جدا شده، چرا با وجود اختیارات بالا و فرار گسترده مالیاتی و بدون داشتن نظارت برای پاسخگویی هنوز هم توسط ایشان راه حل اصلی برای حل مشکلات معیشتی مردم ست؟ و چرا اتاق بازرگانی با وجود تعارض منافع حامی ایجاد آنست؟آقای روحانی معتقد است وزارت بازرگانی نماینده مردم خواهد بود در هیئت دولت، در حالیکه تشکیل یک نهاد رسمی برای واردات کالا، بازار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت واردات چی ها

وزارت واردات چی ها