مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 23:012019-06-19اقتصادي

اعلام تامین ارز مورد نیاز لوازم خانگی به بانک مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس هاشمی با بیان اینکه طبق استراتژی وزارتخانه پیش بینی شده است تا افق 1404، - مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی با بیان اینکه موضوع با اهمیت تامین ارز صنعت لوازم خانگی به بانک مرکزی نیز اعلام شده است، گفت: در تولید محصولات خانگی مشکلی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس هاشمی با بیان اینکه طبق استراتژی وزارتخانه پیش بینی شده است تا افق 1404، حداکثر حدود 4 برندملی در صنعت لوازم خانگی کشور ایجاد شود اظهار داشت: در این صورت از آشفتگی برندهای کوچک بدون پشتوانه و ناشناخته خارج می شویم؛ ضمن اینکه برندهای ملی مورد نظر در سطح کلاس جهانی به تولید و صادرات می پردازند.

وی افزود: در 5 سال گذشته وزارت صمت با تولید کنندگان کره ایوارد مذاکره شده و ضمن اعلام استراتژی صنعت کشور همزمان با ایجاد جذابیت هایی زمینه را برای حضور مؤثر تولید کنندگان معتبر جهانی مهیا کرد.

در نهایت پس از اقدامات مقدماتی در ایران خطوط تولید مستقر و تولید محقق شد.

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: 100 درصد سرمایه گذاری توسط طرف ایرانی انجام شد و لیکن طرف های خارجی موظف بودند بر اساس سیاستی که داشتند، اجزا، قطعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تامین ارز مورد نیاز لوازم خانگی به بانک مرکزی

اعلام تامین ارز مورد نیاز لوازم خانگی به بانک مرکزی