مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 23:002019-06-19اقتصادي

چرا نفت در بورس مشتری ندارد؟


انتظار می رود در هفته های آینده حجم معاملات فروش نفت و میعانات گازی در بورس انرژی افزایش یابد که برای این مساله نیز سازوکارهای لازم را در نظر گرفته ایم، - نماینده شرکت ملی نفت در بورس گفت: انتظار می رود در هفته های آینده حجم معاملات فروش نفت و میعانات گازی در بورس انرژی افزایش یابد که برای این مساله نیز سازوکارهای لازم را در نظر گرفته ایم، اما این که این اتفاق چه زمانی محقق می شود بستگی به مشتریان این بازار دارد.

امیرحسین تبیانیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فروش نرفتن نفت خام سنگین در سومین عرضه در سال جاری و تأثیر تغییر و تحولات صورت گرفته در این فرآیند اظهار کرد: تغییر و تحولاتی که در بورس انرژی صورت گرفته، در واقع برای این بود تا شرایطی را که در قراردادهای جاری داریم در بورس انرژی نیز اعمال کنیم.

شرایط، چارچوب و قواعدی که برای قراردادهای فروش نفت در نظر گرفته می شود برای بورس انرژی نیز به وجود آمد.

چرا نفت در بورس به فروش نمی رسد؟ وی با تاکید بر اینکه علت فروش نرفتن نفت در بورس انرژی ایجاد تغییر و تحولات در شیوه نامه جدید نیست، تصریح کرد: با توجه به این که این تغییر و تحولات شرایط بهتری را برای عرضه به وجود آورد و در شرایط واقعی را برای نفت و میعانات گازی در بورس اعمال کردیم، نمی توان نتیجه گرفت که این مساله موجب فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نفت در بورس مشتری ندارد؟

چرا نفت در بورس مشتری ندارد؟