مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 17:402019-06-19ورزشي

شهرداری باید گزارش هزینه کرد عوارض را به استانداری و مجلس ارایه کند


استاندار تهران با بیان اینکه عوارض آلایندگی شهر تهران توسط شهرداری تهران هزینه کرد می شود گفت: باید گزارش این هزینه کرد توسط شهرداری به شورای برنامه ریزی و توسعه استان و مجلس داده شود تا نظارت دقیقی در خصوص هزینه کرد این منبع مالی در جهت ارتقای محیط زیست انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران در خصوص بزرگراه شهید شوشتری که در مسیر احداث از ورزشگاه شهید تختی عبور می کند گفت: باید در احداث همه پروژه های عمرانی نگاه حفظ محیط زیست وجود داشته باشد و در این پروژه مهم است 3.

5 کیلومتری که از ورزشگاه تختی عبور می کند به صورت تونل باشد و در جهت تأمین منابع مالی این پروژه، استانداری تهران نیز به شهرداری کمک خواهد کرد.

وی در خصوص انتقال دکل های برق فشار قوی در منطقه 16 گفت: در قالب کارگروهی به ریاست معاونت عمرانی استانداری تهران و با حضور نمایندگان شهرداری و سایر دستگاه های مرتبط این موضوع حل و فصل خواهد شد.

در حقیقت بار مالی انتقال این دکل ها با همکاری وزارت راه و شهرسازی، فرمانداری تهران و برق منطقه ای تأمین خواهد شد.

محسنی بندپی در مورد کمبود فضای آموزشی و مشکلات حوزه آموزش و پرورش گفت: بی تردید فضاهای آموزشی برای ما در سطح استان از اهمیت زیادی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری باید گزارش هزینه کرد عوارض را به استانداری و مجلس ارایه کند

شهرداری باید گزارش هزینه کرد عوارض را به استانداری و مجلس ارایه کند