مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 17:002019-06-19سياسي

تعیین پشتیبان برای شهرستان های مواجه با آفت ملخ


علی رغم اینکه تنها 14 شهرستان فارس با هجوم ملخ به شکل مستقیم درگیر است اما برای مقابله با این آفت آمادگی برای هر شهرستان درگیر یک شهرستان پشتیبان تعیین شده است.

- رییس جهاد کشاورزی استان فارس گفت: علی رغم اینکه تنها 14 شهرستان فارس با هجوم ملخ به شکل مستقیم درگیر است اما برای مقابله با این آفت آمادگی برای هر شهرستان درگیر یک شهرستان پشتیبان تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی فارس، محمدمهدی قاسمی، چهارشنبه 29 خرداد در ستاد بحران ملخ استان فارس گفت: به تعداد شهرستان های درگیر با آفت ملخ، شهرستان معین در فارس انتخاب شده است تا در مواقع لزوم به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان های معین باید از تجربه شهرستان های درگیر در ارتباط با شناخت، نحوه مبارزه و چهارچوب کار مقابله با ملخ بهره ببرند، گفت: مدیران و کارشناسان شهرستان های معین باید در شهرستان های درگیر با آفت ملخ حضور پیدا کنند .

قاسمی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی ها امکانات و تجهیزات همه دستگاه ها در هر شهرستان باید در اختیار جهاد کشاورزی به عنوان مدیر مبارزه با ملخ قرار گیرد، گفت: تاکنون تشکل های بخش خصوصی به خوبی همراهی کردند و برخی از ارگان ها نیز داوطلب مشارکت در این امر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین پشتیبان برای شهرستان های مواجه با آفت ملخ

تعیین پشتیبان برای شهرستان های مواجه با آفت ملخ