مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 15:452019-06-19اقتصادي

تخفیف فوق العاده لوازم خانگی در 19 کالا


یکی از شروط اساسی در توسعه صنایع داخلی حمایت از تولید داخلی است که در پی آن کاهش بیکاری جوانان و بالا رفتن کیفیت کالاهای ایرانی را نیز شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام 19 کالا، یکی از نام های تجاری مطرح ایرانی که علاوه بر سابقه طولانی درفعالیت صنعتی، این روزها یکی از برندهای مطرح و به روز در زمینه تولید و فروش لوازم خانگی ایرانی به شمار می رود؛ پاکشوما نام دارد.

این شرکت ایرانی با بکارگیری تجهیزات مدرن، خرید تکنولوژی روز اروپا و نیروی مجرب توانسته کالاهای با کیفیت در حد استانداردهای جهانی عرضه کند که رضایت مشتریان و استقبال از آنها را نیز در پی داشته است.

هولدینگ پاکشوما با ساب برندهای متعلق به آن از جمله کروپ، کرال، جنرال آدمیرال و جی آدمیرال، همچنین برندهای خارجی چون میدیا، آکس، کندی و زیرووات که همکاری مستمری با آنها دارد، توانسته جای خود را در خرید لوازم خانگی ارتقا دهد و به برندی قابل اعتماد تبدیل شود.

این اعتماد نتیجه استفاده از قطعات مرغوب خارجی در کالاهاست که البته باید افزود به دلیل مونتاژ این قطعات در داخل کشور، علاوه بر مرغوبیت و دوام بالای تولیدات با قیمت پایین تری نسبت به لوازم خانگی خارجی نیز عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف فوق العاده لوازم خانگی در 19 کالا

تخفیف فوق العاده لوازم خانگی در 19 کالا