مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 10:552019-06-19اجتماعي

بیش از 90 درصد آتش سوزی مراتع اسدآباد عامل انسانی دارد


مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد گفت: بیش از 90 درصد آتش سوزی مراتع اسدآباد عامل انسانی دارد و بیشترین مناطق مستعد آتش سوزی ها شهرستان مناطق کوهستانی به علت پوشش گیاهی بالاست.

- قباد پیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته با آموزش ها، هشدارها و آگاه سازی های لازم بیش از 60 درصد آتش سوزی مراتع این شهرستان کاهش داشت که در سالجاری نیز این آموزش ها و هشدارها و اطلاعیه ها با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال آتش سوزی مراتع در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت اکیپ شبانه روزی منابع طبیعی از هفته گذشته در این اداره به منظور هر نوع گزارشات مردمی در رابطه با آتش سوزی اراضی افزود: وسعت منابع طبیعی شهرستان بسیار بوده و منابع طبیعی برای حفظ این عرصه نیازمند مشارکت مردمی بوده و سامانه 1504 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در رابطه با هرگونه آتش سوزی مراتع و اراضی برای وارد عمل شدن و اطفاء حریق سریع و به موقع خواهد بود.

پیری همچنین خاطرنشان کرد: کشاورزانی که نیازمند آتش کوب هستند می توانند در اسرع وقت درخواست خود را برای دریافت آتش کوب به این اداره ارائه دهند.

وی در ادامه با اشاره به وجود 286 هکتار بادام کاری در گردنه اسدآباد یادآورشد: پیمانکار بخش خصوصی از هفته گذشته در گردنه برای حفظ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد آتش سوزی مراتع اسدآباد عامل انسانی دارد

بیش از 90 درصد آتش سوزی مراتع اسدآباد عامل انسانی دارد