مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 10:152019-06-19فرهنگي

کمپینی برای کودکان سیل زده


مدیرعامل موسسه خانه کتاب از اهل قلم و فعالان حوزه نشر و کتاب خواست تا در روزهای 30 و 31 خرداد به کمپین «با مهر تا مهر» برای کودکان سیل زده بپیوندند.

- مدیرعامل موسسه خانه کتاب از اهل قلم و فعالان حوزه نشر و کتاب خواست تا در روزهای 30 و 31 خرداد به کمپین با مهر تا مهر برای کودکان سیل زده بپیوندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، در آستانه برگزاری کمپین ویژه کودکان مناطق سیل زده که به منظور اهدای کتاب های حوزه کودک و نوجوان، نوشت افزار و اسباب بازی از سوی سازمان هلال احمر و تعدادی از انجمن ها و تشکل های حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود، نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب در فراخوانی از اهل قلم، ناشران، کتابفروشان و فعالان حوزه نشر و کتاب دعوت کرد تا در این کمپین شرکت کنند.

متن این فراخوان به این شرح است: با مهر کاری کنیم تا کودکان، نوجوانان و دانش آموزان شهرها و روستاهای سیل زده کشور بتوانند با خواندن کتاب های مورد علاقه خود، لحظه های فراغت در تابستان را با اتفاق های تازه ای رقم بزنند و با انگیزه، شور و اشتیاق و بدون نگرانی از نداشتن کتاب، دفتر و مداد، به استقبال ماهِ مهر، ماه مهربان بروند و دلشان گرم باشد که تا پایان سال هم کنارشان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپینی برای کودکان سیل زده

کمپینی برای کودکان سیل زده