مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 09:202019-06-19سياسي

بازار پشتیبان و نقطه اتکا نظام و انقلاب است


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در جنگ اقتصادی، که چند دهه است علیه انقلاب راه افتاده، بازار درواقع پشتیبان و نقطه اتکا نظام و انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین هاشمی تختی در آیین تجلیل از برترین های اصناف هرمزگان که به مناسبت روز ملی اصناف برگزار شد، با بیان اینکه اصناف جایگاهی مهم در پیروزی و تثبیت انقلاب دارند، اظهار کرد: اصناف و بازاریان، افسران جنگ اقتصادی فعالان بازار هستند.

وی افزود: اقتدار فکری و عملکردی مقام معظم رهبری، به خیلی ها درس ایستادگی آموخته، کما اینکه رهبر انقلاب با دوراندیشی و تکیه بر ذات اقدس الهی به درستی درس تعقل، تفکر، اقتدار و عزت را معنا کرده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بازار و اصناف همواره پشتیبان دیدگاه های رهبری نظام بوده و هستند، گفت: جایگاه بازار و اصناف در پیروزی های صدر اسلام در برابر کفر بر هیچ کس پوشیده نیست، و از طرفی در انقلاب اسلامی نیز نقش بازاریان سبب سرنگونی رژیم ستم شاهی شد.

هاشمی تختی بیان کرد: فعالان بازار و اصناف، متدین و خیرخواه جامعه اسلامی هستند.

نماینده بندرعباس با بیان اینکه به دلیل مرزی بودن چندین شهر مهم استان، باید نگاه مقابله با قاچاق را در این شهرها تغییر دهیم، افزود: جابجایی اقلام خوراکی به تعداد انگشت شمار در مسیرهای بین شهری استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار پشتیبان و نقطه اتکا نظام و انقلاب است

بازار پشتیبان و نقطه اتکا نظام و انقلاب است