مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 19:352019-06-18سياسي

تاکید اعضای کمیسیون اصل 90 بر ضرورت نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه ها


رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در دیدار رییس قوه قضاییه با اشاره به قتل علیرضا شیرمحمدعلی در زندان فشافویه و ضرورت نظارت بر بازداشتگاه ها و زندان ها تاکید کردند.

- بهرام پارسایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازدید رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 با رییس و معاونین قوه قضاییه گفت: در این دیدار اعضای کمیسیون نظارت بیشتر بر زندان ها و بازداشتگاه ها را خواستار شدند و به صورت موردی به قتل علیرضا شیرمحمدعلی در زندانی فشافویه نیز اشاره و یادآوری شد که چنین حوادثی می تواند به اعتبار و جایگاه قوه قضاییه لطمه بزند و در مقابل برخی رأفت ها باعث می شود اعتماد عمومی به قوه قضاییه افزایش یابد که این امر در موفقیت این قوه اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به طرح مسائلی از سوی اعضای کمیسیون اصل 90 خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات در ریاست و سایر مسئولین قوه قضاییه انتظاراتی مطرح شد از جمله اینکه چون کمیسیون اصل 90 مرجع شکایت شهروندان است درخواست ما این بود نسبت به رسیدگی به پرونده های ارجاعی از این کمیسیون تسریع شود، هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد و همکاری و تسریع در پاسخگویی را شاهد باشیم.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: بیشترین بحث نمایندگان درخصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی در هر قوه و هر رده ای بود و ضمن تقدیر از قضاتی که خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اعضای کمیسیون اصل 90 بر ضرورت نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه ها

تاکید اعضای کمیسیون اصل 90 بر ضرورت نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه ها