مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 13:402019-06-18فرهنگي

نمایشگاهی از پوسترهای سینما


نمایشگاه پوسترهای سینمایی علی باقری با عنوان «فیوویژن» از 24 خردادماه تا 4 تیرماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه مندان است.

- نمایشگاه پوسترهای سینمایی علی باقری با عنوان فیوویژن از 24 خردادماه تا 4 تیرماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه مندان است.

در این رویداد نمایشگاهی علی باقری مجموعه ای از 27 پوستر سینمایی خود را که در سال های اخیر خلق کرده در معرض دید مخاطبان گذاشته است.

پوسترهایی که به دلیل کمبود فضای نمایشگاهی از میان بیش از 60 پوستر سینمایی او انتخاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری گرافیست، نقاش و عکاس فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دارنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر است.

برخی از این جوایز او شامل سیمرغ بلورین بهترین عکاسی فیلم در جشنواره بیست و پنجم فیلم فجر برای فیلم پابرهنه در بهشت ، دیپلم افتخار از جشنواره بیست و پنجم فیلم کودک اصفهان برای عکاسی فیلم سینمایی خانه امن است ، سیمرغ بهترین طراحی پوستر برای فیلم من می خوام شاه بشم و جوایزی از جشنواره های دیگر است.

علی باقری درباره نگاهش نسبت به طراحی پوستر گفت: به پوستر فیلم می توان به عنوان یک اثر مستقل نگاه کرد و تنها وظیفه پوستر جذب مخاطب برای فیلم نیست، بلکه پوستر باید به فیلم شخصیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی از پوسترهای سینما

نمایشگاهی از پوسترهای سینما