مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 13:002019-06-18اقتصادي

بخش تولید سهم خود را از بانک ها نگرفت


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تأمین مالی شرکت های بزرگ تولیدی نباید فقط به سیستم بانکی اتکا کرد، البته بخش تولید سهم خود را از منابع بانکی دریافت نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و توسعه ای شرکت های تولیدی از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و ازهمه ظرفیت قانونی برای این امر استفاده می کنیم.

وی افزود: استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، تبصره 18 قانون بودجه و سایر منابعی که برای تولید در نظر گرفته شده برای تکمیل طرح های نیمه تمام به کار گرفته می شود.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: البته روند تسهیلات به بخش تولید در سال گذشته روند نزولی داشته است و بخش تولید سهم خود را از منابع بانکی دریافت نکرده است.

وی تصریح کرد: در قانون مصوب بودجه (تبصره 18) نیز اعدادی که صندوق توسعه ملی و بانک ها قرار بود از این محل برای تولید پرداخت کنند نیز با سهم خیلی پایینی در حال اجرایی شدن است.

زرندی گفت: شرکت های بزرگ باید به طرف ابزارهای جدید تأمین مالی سوق پیدا کنند و بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بازار سرمایه می تواند برای شرکت های بزرگ راهگشا باشد و ما تلاش می کنیم شرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش تولید سهم خود را از بانک ها نگرفت

بخش تولید سهم خود را از بانک ها نگرفت