مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 12:552019-06-18سياسي

زارعی: تصادفات جاده های کهگیلویه و بویراحمد به کابوس تبدیل شده است


نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که از اول سال جاری تاکنون 3215 نفر در تصادفات جاده های بویراحمد مصدوم شده و یا جان خود را از دست داده اند، - گفت: تصادفات جاده های کهگیلویه و بویراحمد به یک کابوس وحشتناک تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی جلسه علنی امروز مجلس، گفت: متاسفانه وضعیت تصادفات در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد به یک کابوس وحشتناک برای مردم و مسئولان تبدیل شده است.

هر روز شاهد تصادفی خونبار هستیم.

وی ادامه داد: این استان به دلیل قرارگرفتن در کریدور شمال - جنوب دارای 480 کیلومتر راه اصلی و 932 کیلومتر راه فرعی است به همین دلیل تردد بسیار زیادی در این مسیرها انجام می شود که به عنوان نمونه مسیر یاسوج به اصفهان در سال جاری قریب به شش میلیون خودرو، یاسوج به شیراز 2.

5 میلیون خودرو براساس آمار ناوگان شماری تردد داشته اند.

به دلیل این ترددها و وضعیت نابسامان این جاده ها متاسفانه از اول سال جاری تاکنون 3215 نفر به دلیل تصادفات یا مصدوم شده اند و یا جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: بنابر یک آمار 60 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند که این تعداد معادل یک حادثه خونین بار هوایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: تصادفات جاده های کهگیلویه و بویراحمد به کابوس تبدیل شده است

زارعی: تصادفات جاده های کهگیلویه و بویراحمد به کابوس تبدیل شده است