مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 12:162019-06-18دانش

مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی رییس جمهور که صبح امروز به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، با حضور در منطقه آزاد ارس، - مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی ارس با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی رییس جمهور که صبح امروز به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، با حضور در منطقه آزاد ارس، مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی ارس را افتتاح کرد.

عبدالرضا واعظی، رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: این مجموعه در مساحت هزار مترمربع و با همکاری پارک علم و فناوری و منطقه ازاد ارس ایجاد شده است.

واعظی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان در این مرکز به تولید محصول فناورانه خود خواهند پرداخت، همچنین در کنار آن نیز شاهد فعالیت صندوق حمایت از شرکت های دانش بنیان خواهیم بود.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی اظهارکرد: شرکت های دانش بنیان می توانند به صورت رایگان در این مجموعه مستقر شده و به فعالیت علمی و فناوری خود ادامه دهند.

وی از فعالیت هشت دانشگاه با هشت هزار دانشجو در منطقه آزاد ارس خبر داد و این دانشگاه ها را پتانسیل بزرگی برای منطقه دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس افتتاح شد

مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس افتتاح شد