مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 12:102019-06-18اقتصادي

ظرفیت روابط تجاری با عمان و قطر خیلی بیش تر از وضع فعلی است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به نیاز عمان و قطر به واردات مصالح ساختمانی مواد غذایی و مزیت ایران در تولید این کالاهای مصرفی گفت که ظرفیت روابط تجاری ایران با این دو کشور خیلی بیشتر از حجم فعلی و قابل گسترش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (سه شنبه) نشست آشنایی با فرصت های تجاری و اقتصادی کشورهای ایران، قطر و عمان با حضور مسئولان و مدیران ملی و استانی و تجار در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در حاشیه این مراسم یدالله صادقی در جمع خبرنگاران با بیان این که این همایش برای آشنایی بیشتر بازرگانان ایرانی با بازرگانان عمان و قطر برگزار شده، اظهار کرد: در این نشست فرصت های اقتصادی مشترک سه کشور مورد بررسی قرار می گیرد و فعالان اقتصادی با این فرصت ها آشنایی بیش تری پیدا می کنند.

وی با اشاره به وجود زمینه های ارتباطی تجاری بین سه کشور ایران قطر و عمان، گفت: در ابتدای این نشست فرصت های اقتصادی ما توسط سخنرانان بیان شده و در ادامه فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی در پنل های تخصصی راهکارهای حضور در این بازارها را به شکلی عملیاتی مورد پردازش قرار می دهند و حمایت ها و بسترسازی هایی که دستگاه های خدمات رسان در امر توسعه صادرات غیر نفتی مانند بانک، صندوق های بیمه، حمل و نقل دریایی و گمرک می توانند انجام دهند بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت روابط تجاری با عمان و قطر خیلی بیش تر از وضع فعلی است

ظرفیت روابط تجاری با عمان و قطر خیلی بیش تر از وضع فعلی است