مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 11:462019-06-18سياسي

تخلف قانونی دولت در صدور بخشنامه قانون مبارزه با پولشویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در صحن علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در جریان بررسی لایحه موافقت نامه میان ایران و فنلاند درباره کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی طی تذکری، - نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: دولت در حالی بخشنامه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را صادر کرده که این لایحه در مجلس تصویب نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در صحن علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در جریان بررسی لایحه موافقت نامه میان ایران و فنلاند درباره کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی طی تذکری، اظهار داشت: متأسفانه مجلس زمانی برای بررسی موافقت نامه ها نمی گذارد و دولت هم مایل به انجام این کار نیست.

وی ادامه داد: در حالی که ما 15 کشور همسایه داریم و اگر قرار بر اولویت بندی اقتصادی در این شرایط تحریمی باشد باید موافقت نامه های دو جانبه با آن ها را تصویب کنیم.

ابطحی تصریح کرد: متأسفانه نظارت دقیقی بعد از اجرای این موافقت نامه ها توسط مجلس وجود ندارد و ما آلت دست دولت شده ایم.

نماینده مردم خمینی شهر تأکید کرد: در حالی که مجلس این قرارداد ها را بدون تأمل تصویب می کند که این موافقت نامه ها مخاطرات خود را دارد حال در این گیر و دار دولت در 25 خرداد ماه بخش نامه ای را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف قانونی دولت در صدور بخشنامه قانون مبارزه با پولشویی

تخلف قانونی دولت در صدور بخشنامه قانون مبارزه با پولشویی