مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 11:112019-06-18پزشكي

نمکی از پرداخت نقدی بدهی بیمارستان ها خبر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی وزیر بهداشت امروز در دوره ملی توانمندسازی بیمارستان های دانشگاهی ودانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی کشور با اشاره به اهمیت توسعه یافتگی و توجه به شاخص های آن اظهار داشت: - وزیر بهداشت با بیان اینکه 10 هزار میلیارد تومان از سازمان تامین اجتماعی طلب داریم و آن را دریافت می کنیم، گفت: در هفته های آتی بدهی بیمارستان ها به صورت نقدی پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی وزیر بهداشت امروز در دوره ملی توانمندسازی بیمارستان های دانشگاهی ودانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی کشور با اشاره به اهمیت توسعه یافتگی و توجه به شاخص های آن اظهار داشت: یکی از علاقمندی های بنده در زمانی که در سازمان برنامه و بودجه بودم در شاخص های توسعه یافتگی بود.

کشور توسعه یافته کشوری است که بتواند نیروی انسانی را تبدیل به سرمایه انسانی کند واین امکان پذیر نخواهد بود مگر از مسیر آموزش.

ضمن اینکه در ادبیات توسعه، انسان ابزار توسعه نیست بلکه انسان توسعه یافته هدف غایی توسعه است.

وی با اشاره به تدوین برنامه های توسعه ای در سال های گذشته، خاطرنشان کرد: در تمام 12 برنامه های توسعه قبل و بعد از انقلاب هرگز نگفته ایم جایگاه انسان توسعه یافته در کجای برنامه توسعه ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمکی از پرداخت نقدی بدهی بیمارستان ها خبر داد

نمکی از پرداخت نقدی بدهی بیمارستان ها خبر داد