مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 11:102019-06-18سياسي

اینجا هیچ نشانه ای از قدیمی ترین ندارد، به جز یک تابلو!


روی تابلوی سفید رنگ تقاطع خیابان وصال - انقلاب، در جایگاه پمپ بنزینی که هیچ نشانه ای از قدیمی بودن در آن نیست، نوشته شده «قدیمی ترین پمپ بنزین فعال کشور»؛ - روی تابلوی سفید رنگ تقاطع خیابان وصال - انقلاب، در جایگاه پمپ بنزینی که هیچ نشانه ای از قدیمی بودن در آن نیست، نوشته شده قدیمی ترین پمپ بنزین فعال کشور ؛ قدیمی ترینی که هیچ نشانه ای حتی یک آجر از خود به جا نگذاشته و حالا باید با همین تابلو خود را معرفی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازه ی یک جایگاه خود نماد قدمتِ یک پمپ بنزین می تواند باشد و جایگاه دیگری حتی یک نشانه ی کوچک از قدمت ِ طولانی اش و صنعتی که به کشور وارد کرده، در خود ندارد و مجبور است با نصب یک تابلو موجودیت خود را اعلام کند! اکبر نعمت الهی مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت در گفت وگو با ایسنا می گوید: نخستین پمپ بنزین در تهران در خیابان امیریه و تقاطع گمرک ایجاد شده بود که چند سال پیش و برای ایجاد مترو توسط شهرداری تخریب شد.

او دومین پمپ بنزین ساخته شده در تهران را در تقاطع خیابان وصال و انقلاب امروز معرفی می کند و ادامه می دهد: این جایگاه پمپ بنزین قبل از انقلاب اسلامی تغییراتی در ساختار فیزیکی خود ایجاد کرد که در طول سال های بعد نیز چند بار دیگر این کار تکرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا هیچ نشانه ای از قدیمی ترین ندارد، به جز یک تابلو!

اینجا هیچ نشانه ای از قدیمی ترین ندارد، به جز یک تابلو!