مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:352019-06-18اقتصادي

مشکل تامین آب اهواز چه زمانی حل می شود؟


سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: به زودی و در راستای حل مشکل تأمین آب برخی از مناطق اهواز، یک مخزن 50 هزار متر مکعبی آب در این شهرستان وارد مدار می شود.

- صادق حقیقی پور در گفت وگو با ایسنا درباره مشکلات قطعی و کم فشاری آب کلانشهر اهواز اظهار کرد: به زودی مخزن 50 هزار متر مکعبی واقع در مخازن حصیرآباد از طریق تصفیه خانه شماره یک وارد مدار خواهد شد تا مشکل تأمین آب اکثر مناطق اهواز برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه 300 مورد عملیات و اتفاقات آب و فاضلاب در اهواز صورت می گیرد، افزود: از این تعداد 250 مورد در خصوص فاضلاب و 50 مورد مربوط به آب است و نیروهای عملیاتی نسبت به حل این مشکلات اقدام می کنند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز ادامه داد: 70 درصد آب اهواز را تصفیه خانه شماره 2 در کیان آباد تأمین می کند و براساس اعلام یک شرکت مشاور اتریشی، این تصفیه خانه باید در سال 1387 از مدار خارج می شد.

حقیقی پور با بیان اینکه قرار بود با وامی که بانک جهانی به شرکت آب و فاضلاب اهواز می دهد، تصفیه خانه جدیدی ساخته شود، گفت: بخشی از این وام پرداخت شد اما به علت تحریم ها بخش دیگر این وام تاکنون داده نشده است و همین مساله باعث شده تا در بحث احداث تصفیه خانه آب در اهواز با مشکل مواجه شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین آب اهواز چه زمانی حل می شود؟

مشکل تامین آب اهواز چه زمانی حل می شود؟