مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 09:052019-06-18اقتصادي

ریزش جدید ملخ در غرب هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه مبارزه با ملخ در اراضی استان با جدیت ادامه دارد، گفت: مبارزه با آفت ملخ در نقاط آلوده با بهره گیری از تمامی ظرفیت استان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا صفا ای سینی در نخستین جلسه پیگیری و بررسی راه های مقابله با ملخ های صحرایی، افزود: 12 خودرو با همکاری اداره کل راهداری استان به منظور پایش ریزش آفت ملخ در سراسر هرمزگان در کمترین زمان ممکن در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین پایش که امروز 27 خرداد ماه انجام شد شهرستان های بستک، بندر لنگه و بندر خمیر در معرض ریز ملخ قرار گرفته اند.

صفا ای سینی همچنین از سمپاشی هوایی دو منطقه شهرستان حاجی آباد خبر داد و بیان کرد: سمپاشی هوایی در دو بخش احمدی و شمیل حاجی آباد به منظور مبارزه با آفت ملخ در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به تقاضای استان نسبت به افزایش سهمیه سم مخصوص مبارزه با آفت ملخ اشاره کرد و گفت: به منظور مبارزه با ریزش احتمالی ملخ در استان تقاضای افزایش سهمیه سم مبارزه با آفت ملخ به سازمان مدیریت بحران کشور و حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش جدید ملخ در غرب هرمزگان

ریزش جدید ملخ در غرب هرمزگان