مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 08:452019-06-18فرهنگي

یک توصیه به هنرمندان؛ عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی به منزله کتمان است


مشاور مالیاتی خانه سینما با تاکید بر اینکه پروسه تسلیم اظهارنامه های مالیاتی هنرمندان، بروکراسی نیست گفت: بر اساس قانون هنرمندان معاف از مالیات اند اما اگر کسی اظهارنامه مالیاتی اش را ارائه ندهد به منزله کتمان است و معافیت سالیانه اش لغو خواهد شد.

- مشاور مالیاتی خانه سینما با تاکید بر اینکه "پروسه تسلیم اظهارنامه های مالیاتی هنرمندان، بروکراسی نیست" گفت: بر اساس قانون هنرمندان معاف از مالیات اند اما اگر کسی اظهارنامه مالیاتی اش را ارائه ندهد به منزله کتمان است و معافیت سالیانه اش لغو خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق اطلاعیه ای که خانه سینما و سازمان اداره مالیاتی منتشر کرده، تمامی هنرمندان موظف اند که تا 31 خردادماه 98 اظهارنامه های مالیاتی خود را تکمیل و اصطلاحاً تسلیم اداره مالیاتی کندد و در صورتی که اطلاعات شان به دقت وارد نشود ممکن است مشمول معافیت مالیات بردرآمد نشوند.

چند سالی است که برای سهولت در این امر، خانه سینما شرایطی را ایجاد کرده تا هنرمندان بتوانند با رجوع به خانه سینما (واقع در خیابان بهار، خیابان سمنان) اظهارنامه هایشان را با کمک کارشناسانی که نسبت به این امر اشراف دارند و مورد تأیید اداره مالیاتی هستند، پر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک توصیه به هنرمندان؛ عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی به منزله کتمان است

یک توصیه به هنرمندان؛ عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی به منزله کتمان است