مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 07:552019-06-18پزشكي

زنگ خطری برای آسیب های جدی!


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: توانمندسازی مردم در زمینه ارتقای سطح سواد سلامت و نهادینه کردن فرهنگ خود مراقبتی در بین مردم هدف اصلی طرح ملی کنترل فشار خون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاسم زارعی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه، اظهار کرد: پایگاه های سنجش فشار خون در کلیه خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان می باشند و در هر یک از پایگاه های ثابت و سیار کارشناسان بهداشتی درمانی و افراد آموزش دیده واجد شرایط سنجش فشار خون حضور دارند.

وی تصریح کرد: بیش از 32 پایگاه فعال در این طرح هستند که از جمله آنها، 2 پایگاه سیار واقع در مراکز تجاری شهرهای عسلویه و نخل تقی با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بسیج بعلاوه آن اورژانس 115 و اورژانس اجتماعی 123 با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان و این شبکه بهداشت، در سطح شهر و روستاها در اماکن عمومی و تجمعات حاضر شده و ارائه خدمت می نمایند.

رییس شبکه بهداشت عسلویه افزود: همچنین مطب های پزشکان و ماماها، 17 خانه بهداشت، 2 پایگاه سلامت، پنج مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، بیمارستان نبی اکرم، داروخانه شبانه روزی، مراکز طب کار در سطح شهرستان و برخی درمانگاه های شرکت ها نیز فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطری برای آسیب های جدی!

زنگ خطری برای آسیب های جدی!