مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 16:452019-06-17اقتصادي

سالانه چقدر کالا قاچاق می شود؟


رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: میزان حجم قاچاق کالا و ارز در کشور 12.

5 میلیارد دلار در سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مویدی روز دوشنبه در همایش منطقه ای اقتصاد پنهان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک ستاد فرا قوه ای است که نزدیک به 26 دستگاه عضو آن هستند و وظیفه سیاستگذاری، برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر فرآیند مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در عرصه های مختلف برعهده دارد.

وی به تمرکز این ستاد بر دو مقوله پیشگیری و مقابله اشاره و عنوان کرد: هر کجا به دو موضوع پیشگیری و مقابله به موقع و به جا پرداخته شود می توانند عامل بازدارنده و پیشگیرانه در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشند.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با بیان اینکه امروزه برخورد با قاچاق کالا و ارز در دنیا برعهده ساختار حاکمیتی هر کشور است، عنوان کرد: به لحاظ جایگاه انقلاب و نظام، تهدیدات بیشتری در این بخش متوجه کشور ماست که ما در این راستا بر رویکرد جامع نگر پیشگیری تمرکز کرده ایم و با در نظر گرفتن سیاست ها، برنامه ریزی ها، هماهنگی و نظارت در حوزه مقابله هم ایفای نقش می کنیم.

وی در ادامه اتخاذ رویکرد علمی، جلب مشارکت های مردمی و استفاده از نظرات فعالان اقتصادی و تجاری را در امر پیشگیری و کاهش آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه چقدر کالا قاچاق می شود؟

سالانه چقدر کالا قاچاق می شود؟