مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 16:212019-06-17سياسي

مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام حسینی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی استاد اخلاق و امامت جماعت مسجد فائق که مردم او را با برنامه تلویزیونی اخلاق در خانواده می شناختند، - مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی امام جماعت مسجد فائق برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی استاد اخلاق و امامت جماعت مسجد فائق که مردم او را با برنامه تلویزیونی اخلاق در خانواده می شناختند، همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) برگزار می شود.

این مراسم پنجشنبه این هفته 30 خرداد از نماز مغرب و عشاء در مسجد فائق واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان شهید فیاض بخش با سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی آغاز می شود.

همچنین قرار است مراسم دیگری جهت نثار فاتحه و صلوات بر روح آن عالم بزرگ، صبح روز جمعه 31 خرداد از ساعت 9 تا 10:30 صبح در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (مسجد جامع) برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی همزمان با قیام 15 خرداد 1342 به رهبری امام خمینی به صف انقلابیون پیوست و در کسوت معلمی به مبارزه با رژیم پهلوی روی آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام حسینی برگزار می شود

مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام حسینی برگزار می شود