مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 15:502019-06-17سياسي

دستور رییس قوه قضاییه برای بررسی قصور احتمالی در مورد قتل اخیر در زندان تهران بزرگ


سخنگوی قوه قضاییه با تشریح جزییات مضروب و به قتل رسیدن مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی، از دستور رییس قوه قضاییه به سازمان زندان ها و دادستانی کل کشور برای بررسی قصور احتمالی مأموران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در پی انتشار اطلاعیه روابط عمومی سازمان زندان ها در مورد علت کشته شدن یک زندانی در زندان تهران بزرگ، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در مورد حادثه زندان تهران بزرگ و قتل مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی به بیان توضیحاتی پرداخت.

وی در ابتدای این توضیحات گفت: پرونده قتل مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی با حساسیت و جدیت تمام توسط دادسرای عمومی و انقلاب رسیدگی و همانند برخی پرونده های ویژه دیگر با گذشت 48 ساعت از وقوع قتل، تحقیقات دادسرایی آن انجام و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع و در دادگاه نیز به صورت ویژه و در حداقل زمان قانونی رسیدگی خواهد شد، این پرونده دو متهم دارد.

متهم ردیف اول متهم به قتل عمدی و نیز متهم ردیف دوم، متهم به معاونت در قتل عمد می باشد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: زندان تهران بزرگ، بزرگترین مجموعه ندامتگاهی کشور است که اکنون افزون بر 12 هزار زندانی در آن نگهداری می شود و زندانیان این مجموعه در گروه های مختلف و با لحاظ تعداد زیاد اندرزگاه ها، طبقه بندی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس قوه قضاییه برای بررسی قصور احتمالی در مورد قتل اخیر در زندان تهران بزرگ

دستور رییس قوه قضاییه برای بررسی قصور احتمالی در مورد قتل اخیر در زندان تهران بزرگ