مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 15:362019-06-17حوادث

واکنش پلیس به اجرای طرح شبانه/ مغازه ها ساعت 24 تعطیل می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی درخصوص آخرین تصمیم گیری ها در مورد حیات شبانه اظهار داشت: ما چیزی به نام حیات شبانه نداریم و نمی توانیم واحد های صنفی را مجزا کنیم و بگوییم که واحد های صنفی در فلان خیابان ها می توانند تا دیر وقت .

- فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که چیزی به نام حیات شبانه نداریم، گفت: خاموشی تمام واحد های صنفی به غیر از اغذیه و آبمیوه فروشی ها راس ساعت 24 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی درخصوص آخرین تصمیم گیری ها در مورد حیات شبانه اظهار داشت: ما چیزی به نام حیات شبانه نداریم و نمی توانیم واحد های صنفی را مجزا کنیم و بگوییم که واحد های صنفی در فلان خیابان ها می توانند تا دیر وقت فعالیت کنند و بقیه باید فعالیت خود را تعطیل کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت به قانون و مقررات واحد های صنفی اشاره کرد و گفت: خاموشی تمام واحد های صنفی رأس ساعت 24 است و تعدادی از واحد های صنفی از جمله اغذیه فروشی ها و آبمیوه فروشی ها در نیمه اول سال تا ساعت یک بامداد مجاز به فعالیت هستند.

وی به حضور ماموران در معابر، میادین و خیابان ها اشاره و بیان داشت: حضور ماموران، امنیت زا است و با توجه به آنکه در شب تعداد ماموران مان به حداقل می رسد اگر قرار باشد اصناف به فعالیت خود ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس به اجرای طرح شبانه/ مغازه ها ساعت 24 تعطیل می شوند

واکنش پلیس به اجرای طرح شبانه/ مغازه ها ساعت 24 تعطیل می شوند