مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 12:552019-06-17سياسي

روابط دو کشور باید در راستای منافع دو ملت تعمیق یابد


رییس جمهور با تاکید بر اشتراکات تاریخی، زبان مشترک، فرهنگی، زبانی و مذهبی دو ملت ایران و تاجیکستان، تصریح کرد: روابط دو کشور ریشه در فرهنگ و ادبیات تاریخی دو ملت دارد و باید از این فرصت فوق العاده برای توسعه و ارتقای روابط در همه زمینه ها استفاده کرد.

- رییس جمهور هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید تاجیکستان درتهران: روابط دو کشور باید در راستای منافع دو ملت تعمیق یابد رییس جمهور با تاکید بر اشتراکات تاریخی، زبان مشترک، فرهنگی، زبانی و مذهبی دو ملت ایران و تاجیکستان، تصریح کرد: روابط دو کشور ریشه در فرهنگ و ادبیات تاریخی دو ملت دارد و باید از این فرصت فوق العاده برای توسعه و ارتقای روابط در همه زمینه ها استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید تاجیکستان در تهران با اشاره به اینکه ایران و تاجیکستان برای قرون متمادی دوستی و علاقه ویژه ای نسبت به یکدیگر داشته اند، افزود: روابط دو کشور باید در راستای منافع دو ملت تعمیق یابد و باید از فرهنگ مشترک بین دو ملت به عنوان پایه ای برای توسعه روابط بهره برد.

رییس جمهور با بیان اینکه تهران آمادگی دارد در همه زمینه ها با دوشنبه همکاری کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران از همکاری با دولت تاجیکستان در همه عرصه های اقتصادی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط دو کشور باید در راستای منافع دو ملت تعمیق یابد

روابط دو کشور باید در راستای منافع دو ملت تعمیق یابد