مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 12:362019-06-17اقتصادي

کوتاهی وزارت راه و شهرسازی در ساماندهی بازار مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات استان تهران با اشاره به رویکرد سازمان تعزیرات برای مقابله با تخلفات در بازار مسکن، - مدیر کل تعزیرات استان تهران با بیان اینکه مالکیت خصوصی مانع کنترل قیمت مسکن نیست گفت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی به وظایف ذاتی خود برای ساماندهی بازار مسکن عمل نمی کند و مجلس می تواند از ابزاری قانونی و نظارتی خود برای اصلاح عملکرد وزارتخانه استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات استان تهران با اشاره به رویکرد سازمان تعزیرات برای مقابله با تخلفات در بازار مسکن، گفت: قرار بر این بود که کمیسیون متشکل از سازمان تعزیرات، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران برای ساماندهی بازار اجاره و خرید و فروش مسکن و مقابله با تخلفات این حوزه تشکیل شود.

مدیر کل تعزیرات استان تهران ادامه داد: در شرایط کنونی مبنای قیمت برای اجاره مسکن در مناطق مختلف تهران وجود ندارد، از این رو قرار بود که در کمیسیون مربوطه این حداقل و حداکثر قیمت تعیین شود.

وی گفت: قیمت مساکن در مناطق مختلف متفاوت بوده و نمی توان یک نسخه کلی برای قیمت تمام مساکن تعیین کرد و این ناشی از نرخ مناطق، نوع ساختمان، کیفیت مصالح، امکانات ملک و متراژ ساختمان است، اما تعیین قیمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی وزارت راه و شهرسازی در ساماندهی بازار مسکن

کوتاهی وزارت راه و شهرسازی در ساماندهی بازار مسکن