مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 12:002019-06-17اقتصادي

رج برجی که کج تر می شود!


پروژه برج های دوقلوی کیو سال 93 و در دوره شورای شهر چهارم کلنگ زنی شد و قرار بود تا مهرماه 96 به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر زمان بندی پروژه برج های دوقلو دائم تاکید می شد و بر این اساس تابلوی روزشمار نیز در محل ساخت نصب شده بود که بعد از مدتی خاموش و زمان بندی حذف شد.

در قرارداد پروژه برج های دوقلو که مرتفع ترین سازه خرم آباد محسوب می شود، سهم شهرداری 25 و سرمایه گذار 75 درصد اعلام شده و سرمایه گذار آن گروه عمران و ساختمان معین کوثر است.

قرار بود برج های دوقلو نقش تعیین کننده ای در شهر خرم آباد داشته باشد که تاکنون نه تنها نقش خاصی ایفا نکرده بلکه کارگران و برخی مغازه ها نیز از دست اندکاران پروژه طلب داشته و از وضعیت موجود گلایه ها دارند و باعث ناامیدی مردمی شده که شاهد غیرفعالی آن هستند.

مسئولان وقت در زمان کلنگ زنی از برج های دوقلو به عنوان ابر پروژه نام می بردند و هر کدام اجرای آن را به اسم خود ثبت می کردند اما این طرح همچنان همانی است که نباید باشد.

سرمایه گذار نمی تواند قرارداد فسخ شود جعفر بدری، رییس کل دادگستری لرستان سال پیش به قرارداد این پروژه اعتراض کرد و گفت: برج های دوقلو در 17 هزار متر مربع و در بهترین نقطه شهر خرم آباد به سرمایه گذار واگذار شده و بنا بود پس از 36 ماه به اتمام برسد و با اینکه مدت ها از تعهد سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رج برجی که کج تر می شود!

رج برجی که کج تر می شود!