مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 08:402019-06-17سياسي

کسب رتبه برتر مبارزه بامواد مخدر در سال 97 توسط استان قم


استاندار قم، ضمن بیان کسب رتبه برتر مبارزه بامواد مخدر در سال 97 توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در سایه تعامل و همکاری تمامی اعضا بر ضرورت خودارزیابی مجریان مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جهت کسب نتایج عملیاتی و بر اولویت .

- استاندار قم، ضمن بیان کسب رتبه برتر مبارزه بامواد مخدر در سال 97 توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در سایه تعامل و همکاری تمامی اعضا بر ضرورت خودارزیابی مجریان مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جهت کسب نتایج عملیاتی و بر اولویت بندی قشرآسیب پذیر جامعه در اجرای برنامه های پیشگیری از گرایش به مواد مخدرتاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست استاندار قم در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم با تاکید بر هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاههای اجرایی در امر مبارزه با مواد مخدر در استان، اعلام کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در ارزیابی عملکرد سال 97 رتبه برتر در مبارزه با مواد مخدر را کسب نموده است.

استاندار قم با اشاره به لزوم برنامه محوری در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، اضافه کرد: تعهد اجرایی برنامه های مصوب بر اساس زمان بندی مشخص و تمهیدساز و کارهای اجرایی از الزامات تهیه مصوبات در شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر مبارزه بامواد مخدر در سال 97 توسط استان قم

کسب رتبه برتر مبارزه بامواد مخدر در سال 97 توسط استان قم