مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 01:352019-06-16اقتصادي

جزییات تغییر ساعت کاری ادارات


تغییر ساعت کاری ادارات یکی از مهم ترین راهکارهای وزارت نیرو برای جلوگیری از خاموشی های برنامه ریزی شده در فصل تابستان است که در این راستا مذاکراتی با استانداران صورت گرفته و تاکنون نام 22 استان در این لیست جاخوش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش مصرف برق در ایران به تبع نزدیک شدن به فصل گرما و استفاده از وسایل سرمایشی، دغدغه گذر از فصل تابستان بدون خاموشی برنامه ریزی شده را باز هم پررنگ کرده و مسؤولان وزارت نیرو به دنبال راهکارهایی هستند که از این اتفاق جلوگیری کنند.

در این راستا تغییر ساعت کاری ادارات یکی از سناریوهای روی میز است که مسئولان در حال اجرایی کردن آن هستند.

راهکاری که سال گذشته نیز اجرا شده بود و آمارها نشان می داد که تغییر ساعت اداری سال گذشته نتایج مناسبی در پی داشت و از این طریق سال 1397 حدود 2000 مگاوات صرفه جویی صورت گرفت.

چندی پیش هادی مدقق - مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر - به ایسنا خبر داد از آنجا که وزارت نیرو به خاموشی های برنامه ریزی شده فکر نمی کند، سعی بر اجرای برنامه های مدیریت مصرف دارد و یکی از برنامه ها، تغیر ساعت کار اداری است.

به گفته وی برای این منظور نیز مذاکراتی با استان داران صورت گرفت و تقریباً همه استان داران موافقت خود را با این برنامه اعلام کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تغییر ساعت کاری ادارات

جزییات تغییر ساعت کاری ادارات