مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 20:352019-06-16اقتصادي

صنعت گل در کشور مبتنی بر واردات است/کاری برای اهلی کردن گیاهان بومی نشده است


مدیر گروه پژوهشی بیوتکنولوژی گیاهان زینتی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: صنعت گل کشور مبتنی بر واردات است و ساختار آن بر این اساس شکل گرفته که تولیدکننده پایه مورد نظر خود را با قیمت مناسب از خارج از کشور خریداری کند.

- مدیر گروه پژوهشی بیوتکنولوژی گیاهان زینتی جهاد دانشگاهی: صنعت گل در کشور مبتنی بر واردات است/کاری برای اهلی کردن گیاهان بومی نشده است مدیر گروه پژوهشی بیوتکنولوژی گیاهان زینتی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: صنعت گل کشور مبتنی بر واردات است و ساختار آن بر این اساس شکل گرفته که تولیدکننده پایه مورد نظر خود را با قیمت مناسب از خارج از کشور خریداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد شریفی در میزگردی با موضوع گل و مشکلات تولید و عرضه آن که در خبرگزاری ایسنا منطقه خراسان برگزار شد، در خصوص فعالیت های تحقیقاتی صورت گرفته در کشور در خصوص کشت های گلخانه ای اظهار کرد: ما دو رویکرد را در پیش گرفته ایم که شامل تکثیر گیاهان زینتی است که به بازار نزدیک تر است، همچنین ما توانستیم پروتکل بسیاری از پایه های وارداتی را پیدا کنیم.

وی افزود: مشکل عمده ما این است که صنعت گل کشور مبتنی بر واردات است و ساختار آن بر این اساس شکل گرفته که تولیدکننده پایه مورد نظر خود را با قیمت مناسب از خارج از کشور خریداری می کرده، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گل در کشور مبتنی بر واردات است/کاری برای اهلی کردن گیاهان بومی نشده است

صنعت گل در کشور مبتنی بر واردات است/کاری برای اهلی کردن گیاهان بومی نشده است