مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 20:252019-06-16سياسي

بررسی شیوه نامه همکاری اعضای هیأت علمی با مراکز علمی خارجی


در نشست شورای دانشگاه، شیوه نامه همکاری همزمان اعضای هیأت علمی دانشگاه با دانشگاه ها و مؤسسات علمی خارج از کشور مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فتح الهی، معاون پژوهشی دانشگاه در خصوص شیوه نامه و ضوابط همکاری همزمان اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با دانشگاه ها و مؤسسات علمی خارج از کشور توضیحاتی ارائه کرد.

وی تصریح کرد: برای فراهم ساختن امکان همکاری های علمی مستمر اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با رعایت محدودیت ها و در شرایط استثنایی (به ویژه اعضای جدید الاستخدام که دارای شرایط خاص، تجربیات و ویژگی های علمی - تحقیقاتی برجسته هستند) با دانشگاه ها و مؤسسات علمی معتبر خارج از کشور، همراه با قابلیت نقل و انتقال (Mobility) لازم برای این نوع همکاری ها، این شیوه نامه تدوین شده است.

هدف از تدوین این شیوه نامه فراهم ساختن امکان بهره مندی دانشگاه تربیت مدرس، اعضای هیأت علمی و نیز دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس از امکانات تحقیقاتی دانشگاه ها و مؤسسات علمی معتبر خارج از کشور است.

فتح الهی با اشاره به حداقل مدت حضور متقاضیان در دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: استادیاران و دانشیاران دانشگاه حداقل 5/4 ماه حضور پیوسته تمام وقت و یا 6 ماه حضور خالص ناپیوسته تمام وقت در طول سال تحصیلی و استادان دانشگاه، حداقل 3 ماه حضور پیوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شیوه نامه همکاری اعضای هیأت علمی با مراکز علمی خارجی

بررسی شیوه نامه همکاری اعضای هیأت علمی با مراکز علمی خارجی