مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 21:012019-06-15سياسي

رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی فرانسه با سید عباس عراقچی دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خانم ماریل دوسارنز رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی فرانسه که در صدر یک هیات پارلمانی به ایران سفر کرده است، - رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی فرانسه با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امورخارجه دیدار و پیرامون موضوعات مختلف از جمله برجام و مسایل منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خانم ماریل دوسارنز رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی فرانسه که در صدر یک هیات پارلمانی به ایران سفر کرده است، با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امورخارجه دیدار و پیرامون موضوعات مختلف از جمله برجام و مسایل منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در این دیدار اظهار داشت: جنگ اقتصادی که آمریکا علیه مردم ایران آغاز کرده، امنیت و ثبات تمامی منطقه را مورد هدف قرار داده و باعث تنش در منطقه شده است.

برجام تنها تجربه موفق دیپلماسی برای حل مشکلات از طریق مذاکره در منطقه پرآشوب غرب آسیا است و آمریکا با خروج خود از این توافق، دیپلماسی و چندجانبه گرایی را به خطر انداخته و این تجربه را در معرض شکست قرار داده است.

خانم دوسارنز رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس فرانسه نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه برجام یک پیشرفت و موفقیت دیپلماتیک به شمار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی فرانسه با سید عباس عراقچی دیدار کرد

رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی فرانسه با سید عباس عراقچی دیدار کرد