مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 14:052019-06-15سياسي

جزیئات برگزاری «تیر آرت» با حضور 19 گالری


دومین دوره تیرآرت، آرتفر تیر، با مشارکت 19 گالری 4 تا 7 تیر ماه در پردیس چارسو برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم مجد، مدیر این رویداد درباره ویژگی های این دوره تیر آرت ، گفت: امسال فراخوانی برای گالری ها اعلام شد و همه علاقه مندان پروپوزال خود را ارسال کردند.

در نهایت هیئت انتخاب شامل رزیتا شرف جان، بهزاد حاتم، نگار عظیمی، میرنا عیاد و دنیله بلیچه، 19 گالری را برای حضور در تیر آرت انتخاب کردند.

او درباره معیار انتخاب گالری ها نیز توضیح دارد: مهم ترین نکته ای که مد نظر قرار گرفت فعال بودن گالری ها در طول سال و اجرای منظم برنامه ها بود.

در مرحله بعدی برنامه هایی که آنها در پروپوزال خود برای شرکت در تیر آرت ارائه کردند و کیفیت آنچه در غرفه خود نمایش می دهند، مورد توجه هیئت انتخاب قرار داشت.

مجد درباره تعداد آثاری که در هر غرفه به نمایش درمی آید، گفت: قصد ما این نیست که در غرفه ها تعداد زیادی اثر چیده شود و استانداردهای بین المللی را رعایت می کنیم تا آثار بهتر دیده شوند.

بر همین اساس تعدادی از گالری ها با پروژه ای از یک هنرمند در تیر آرت حاضر می شوند و تعدادی دیگر نمایشی گروهی معدود از آثار هنرمندان خود دارند.

مدیر تیر آرت یادآور شد: سال گذشته تیر آرت با دعوت از گالری هایی که تجربه حضور در آرت فرهای بین المللی را داشتند برگزار شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیئات برگزاری «تیر آرت» با حضور 19 گالری

جزیئات برگزاری «تیر آرت» با حضور 19 گالری