مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 11:062019-06-15اجتماعي

فراخوان مشمولان نخبه و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در مرداد ماه 1398


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نجف حمیدزاده اظهار داشت: کلیه مشمولان نخبه و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیر ماه 1398 را دریافت کرده اند، - معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: کلیه مشمولان نخبه و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که برگ آماده به خدمت دریافت کرده اند، باید برابر اطلاعات درج شده در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نجف حمیدزاده اظهار داشت: کلیه مشمولان نخبه و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیر ماه 1398 را دریافت کرده اند، باید برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین کلیه مشمولان فوق باید راس ساعت 7 صبح روز سه شنبه 15 مرداد ماه 98 در محلی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو های مسلح اعلام شده، حضور یابند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در خصوص فرآیند ثبت درخواست این دسته از مشمولان، عنوان کرد: اطلاعات مربوط به نخبگی و یا هیئت علمی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشمولان نخبه و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در مرداد ماه 1398

فراخوان مشمولان نخبه و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در مرداد ماه 1398