مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 خرداد 1398 ساعت 14:202019-06-14ورزشي

از تشویق ترکی لهستان و روسیه تا لوگوی دردسرساز بطری های آب


تماشاگران ارومیه ای تیم های لهستان و روسیه را با شعارهای آذری تشویق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ساعت 15:30 دقیقه امروز (جمعه) 24 خرداد ماه 1398 با بازی دو تیم روسیه و لهستان به میزبانی سالن 6000 نفری غدیر ارومیه آغاز خواهد شد.

دو تیم برای حضور در این بازی از ساعت 14 وارد زمین شدند تا با انجام دادن آخرین تمرینات خود خصوصاً کارهای کششی و نرمشی خود را برای حضور در این بازی آماده کردند.

تماشاگران ارومیه ای نیز برای تماشای این مسابقه وارد سالن الغدیر شده اند و با زدن شیپور بازیکنان دو تیم را تشویق می کنند که بازیکنان دو تیم و مربیانشان به سمت هواداران رفته و به آنها دست تکان دادند تا جواب ابراز علاقه آنها را بدهند.

فدراسیون جهانی والیبال به کشورهای میزبان اعلام کرده است که تمام آب معدنی های موجود در سالن مسابقات باید از یک برند چینی باشد اما در ارومیه این قانون اجرا نشد.

مسئولان برگزار کننده برای اینکه ناظران فدراسیون جهانی متوجه این موضوع نشود لوگوی بطری های آب معدنی را از آنها جدا کردند.

همچنین سرمربی تیم ملی لهستان زمانی که بازیکنانش مشغول گرم کردن بودند به سمت خبرنگاران ایرانی آمد و گفت: بازی مقابل کانادا برای شماست چون جو سالن ارومیه فوق العاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تشویق ترکی لهستان و روسیه تا لوگوی دردسرساز بطری های آب

از تشویق ترکی لهستان و روسیه تا لوگوی دردسرساز بطری های آب