مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 23:252019-06-12اقتصادي

استقبال هیأت بین المللی کنترل مواد مخدر از اقدامات مثبت ایران


سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، اعلام کرد: هیأت بین المللی کنترل مواد مخدر با انتشار گزارش سالیانه خود برای سال 2018، - به بررسی آخرین وضعیت تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر در میان کشورهای عضو سازمان ملل پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کاظم غریب آبادی گفت: در این گزارش، ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولید و مصرف مخدرهای صنعتی، به ویژه آن دسته از مخدرهایی که استفاده های دوگانه پزشکی دارند، مانند کانابیس (ماریجوانا)، از قانونگذاری ضعیف یا بی توجهی برخی دولت ها مانند آمریکا و کانادا در ضابطه مند کردن مصرف این دسته از مواد، ابراز نگرانی کرده است.

وی افزود: در بخش هایی از این گزارش، با بررسی وضعیت اجرای توصیه های این نهاد توسط برخی کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران، به انجام اقدامات و تدابیر مثبت از سوی کشورمان در مبارزه و کنترل مواد مخدر اذعان شده است و در این خصوص آمده است: دولت جمهوری اسلامی ایران از طریق مقامات ذیصلاح خود به نظارت نزدیک بر روی واردات، صادرات، عبور، تولید و استفاده از مواد اولیه مخدر ادامه می دهد.

همچنین وزارت بهداشت ایران به عنوان نهاد تنظیم مقررات و ستاد مبارزه با مواد مخدر به عنوان نهاد مجری قانون، با یکدیگر همکاری می کنند تا از انحراف مواد اولیه شیمیایی به کانال های غیرقانونی جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال هیأت بین المللی کنترل مواد مخدر از اقدامات مثبت ایران

استقبال هیأت بین المللی کنترل مواد مخدر از اقدامات مثبت ایران