مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 14:312019-06-12سياسي

رونمایی از 10 سامانه فوق پیشرفته مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، امیر سرتیپ حاتمی در جریان بازدید از صنایع دفاعی مستقر در اصفهان با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران اصفهان، - وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران اصفهان ضمن افتتاح مرکز توسعه فناوری های اپتو الکترونیکی 10 سامانه فوق پیشرفته مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی اصفهان را افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، امیر سرتیپ حاتمی در جریان بازدید از صنایع دفاعی مستقر در اصفهان با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران اصفهان، مرکز توسعه فناوری های اپتوالکترونیکی اصفهان را افتتاح کرد.

وزیر دفاع در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه، مأموریت و مسئولیت خطیر صنایع الکترونیک و الکترواپتیک صا ایران در توانمند سازی قدرت رزم نیرو های مسلح گفت: در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیر در حوزه های تکنولوژی و فناوری بومی در این صنعت بوده ایم و صنایع الکترواپتیک اصفهان توانسته است رضایت خاطر نیرو های مسلح را در تأمین نیازمندی های دفاعی برطرف سازد.

امیر سرتیپ حاتمی با تجلیل از تلاش ها و مجاهدت های متخصصان پر توان و جوان صنایع الکترونیک وزارت دفاع، افزایش و تنوع سبد محصولات این صنعت در دو حوزه نظامی و غیر نظامی را چشمگیر و قابل تحسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 10 سامانه فوق پیشرفته مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی

رونمایی از 10 سامانه فوق پیشرفته مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی