مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 14:552019-06-10سياسي

سردار غیب پرور: انقلاب به همه تاریکی ها «نه» گفت


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد، گفت: انقلاب اسلامی قدرتمند است و گفتمان الهام بخش آن امروز کرانه های مدیترانه را درنوردیده و جهان شمول شده و دشمنان در مقابل عظمت آن سر خم کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدارغلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج با اشاره به اینکه بزرگداشت و پاسداشتی با این عظمت و با این ابعاد، کار یک نفر و دو نفر نیست، اظهار داشت: مسلماً چنین مراسم پرشکوهی با عنایت حق تعالی، توجه شهیدان خلق و این حرکت در سایه همت همگانی و باور درونی و قلبی مردم شکل گرفت و رخدادی با این عظمت را ایجاد کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اقتدار، عزت، ابرو، حیثیت ایران اسلامی و هرچه داریم از شهیدان است، گفت: باید از این داشته ها صیانت شود چراکه پایداری این نظام مقدس به یمن وجود شهیدان ما است.

وی با بیان اینکه شهیدان اسلام را بیمه و انقلاب را مستمر ساختند، افزود: به عنوان مثال وقتی می شنویم یک دختر 17 ساله کردستانی شکنجه، آزار و اذیت می شود اما باز هم پای دین خدا می ایستند تا جایی که تمام رنج ها را تحمل می کنند، اما از آرمان هایشان دست نمی کشد، این جانفشانی قابل درک نیست و قدر و منزلت شهدا را خدا و بندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غیب پرور: انقلاب به همه تاریکی ها «نه» گفت

سردار غیب پرور: انقلاب به همه تاریکی ها «نه» گفت