مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 خرداد 1398 ساعت 15:202019-06-09سياسي

تشکر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) از مردم


ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با صدور اطلاعیه ای از مسئولان و اقشار مختلف مردم به خاطر حضور و همکاری در آیین برگزاری سی امین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

- ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با صدور اطلاعیه ای از مسئولان و اقشار مختلف مردم به خاطر حضور و همکاری در آیین برگزاری سی امین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن اطلاعیه بدین شرح است: بسمه تعالی سپاس و تشکر از ملت شریف ایران حضور چشمگیر آحاد ملت وفادار ایران در مراسم بزرگداشت روز 14 خرداد در سراسر کشور و خصوصا مشارکت اعجاب انگیز چند صد هزار نفر از زائران شهرستانهای مجاور و مردم شریف و روزه دار تهران به ویژه جوانان مومن و انقلابی در حرم مطهر بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران جلوه هایی شکوهمند از اقتدار معنوی ایران و عمق وفاداری مردم به آرمانهای الهی حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) در سی امین سالگرد رحلت امام عظیم الشأن در آخرین ساعات ماه مبارک رمضان را به نمایش گذاشت.

اجتماع میلونها نفر از مردم بزرگوار ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و اجتماع عظیم پیروان حضرت امام در حرم مطهر ایشان در روز 14 خرداد و اجتماعات بزرگداشت یوم الله 15 خرداد و شکوه مراسم نماز عید فطر شاهدی است آشکار بر این حقیقت که تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) از مردم

تشکر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) از مردم