مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 15:402019-06-08اقتصادي

استارتاپ های ایرانی برای ورود به فضای بین المللی باید جسور باشند


عضو اتاق فکر هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری جسارت را لازمه ورود استارتاپ های ایرانی به فضای بین المللی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سازگاری با بیان اینکه نقطه عطف نمایشگاه امسال نوآوری و فناوری، برگزاری اجلاس اسکاپ است که جنبه بین المللی نمایشگاه اینوتکس 2019 را بهبود می بخشد، گفت: همانطور که از شعار نمایشگاه اینوتکس - یعنی اکوسیستم نوآوری زیر یک سقف - پیداست، در این نمایشگاه اکثریت اعضای اکوسیستم و فعالان عرصه نوآوری حضور دارند و به ویژه حضور استارتاپ ها و شتاب دهنده ها در این نمایشگاه پررنگ است، همچنین فضایی تدارک دیده شده تا بازدیدکنندگان مختلف در این رویداد حضور داشته باشند و از این رویداد بهره مند شوند.

عضو اتاق فکر هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری افزود: نمایشگاه به همگرایی شرکت کنندگان و اعضای اکوسیستم فناوری و نوآوری کمک بسیاری کرده و بستر مناسبی برای هم افزایی آنها فراهم کرده است.

وی افزود: اینوتکس 2019 نسبت دوره های قبل نگاه جامع تری دارد و مجموعه های دانش بنیان نیز در نمایشگاه حضور دارند و از جمله بخش های فعال نمایشگاه به شمار می روند.

دبیر اجرایی گروه سرمایه گذاران کارایا با بیان اینکه فضا برای شبکه سازی در این نمایشگاه مهیا شده است، اظهارکرد: واقعیت این است که شرایط تحریمی و فشاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ های ایرانی برای ورود به فضای بین المللی باید جسور باشند

استارتاپ های ایرانی برای ورود به فضای بین المللی باید جسور باشند