مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 خرداد 1398 ساعت 00:112019-06-03اقتصادي

دیدار رییس کل بانک مرکزی با دو اقتصاددان شهیر معاصر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، عبدالناصر همتی که دیروز (دوشنبه 13 خرداد) برای دیدار و مذاکره با مقامات کره جنوبی در سئول به سر می برد، - رییس کل بانک مرکزی در حاشیه سفر به سئول پایتخت کره جنوبی با پرفسور توماس سارجنت و پرفسور چارلز منگل 2 تن از اقتصاددانان شهیر معاصر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، عبدالناصر همتی که دیروز (دوشنبه 13 خرداد) برای دیدار و مذاکره با مقامات کره جنوبی در سئول به سر می برد، در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز 13 خردادماه 98، همزمان با مذاکره با مقامات پولی و بانکی کره جنوبی در سئول، به دعوت رییس بانک مرکزی کره در کنفرانس اقتصادی مهمی شرکت کردم.

نکته مهمتر، ملاقات و مذاکره با دوتن از اقتصاددانان شهیر معاصر بود که برای اقتصاددانان کشورمان شناخته شده هستند؛ پرفسور توماس سارجنت و پرفسور چارلز انگل.

وی افزود: افراد کمی به اندازه توماس سارجنت به پیشرفت علم اقتصاد به ویژه در زمینه کاربرد اقتصاد در عرصه سیاست گذاری تلاش کرده اند.

سارجنت برنده جایزه نوبل اقتصاد 2011 است.

رییس شورای پول و اعتبار خاطرنشان کرد: به نظر مهمترین کار سارجنت کار بر روی تئوری انتظارات عقلایی و حل مساله بهینه سازی سازگار در طول زمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کل بانک مرکزی با دو اقتصاددان شهیر معاصر

دیدار رییس کل بانک مرکزی با دو اقتصاددان شهیر معاصر